Stygg Giraff


20130321-181546.jpg
Sitter och väntar på hamburgare på ett gatukök. Jag blev så jäkla sugen på en riktig burgare framförallt på ketchupen.
Inför besöket ringde Giraffen från jobbet och sa att han var påväg hem nu och att jag kunde ju göra mig i ordning så hämtar han upp mig och vi köper hamburgare. Jag sitter då i rena och hela mjukiskläder. Jag frågar kan jag inte ha mjukiskläder ska jag byta om? Han säger att det är väl upp till mig hur jag vill gå klädd.
Giraffen fick mig att byta om till jeans och sätta på mig en piffig kofta för att åka bil till gatuköket och handla hamburgare. Inte nog med det jag slängde på mig lite mascara och highlighter för att jag skulle se pigg och fräsch ut.
Giraffen ”shamed me” till att byta kläder jäkla skurk han är.

Kommentera

