Ehhh va?


Så jag steg upp och tyckte att jag var så jäkla redig och samlad idag med rengjort fejs och insmord med diverse krämer. Kände mig sådär foxy på ett sånt naturligt sätt som ähh jag bara slängde på mig lite mjukiskläder och ser relaxed ut. Möttes nyss av denna kvinna inne i badrummet.

20130322-094023.jpg
En redig smothie-mustasch och när jag mixade smothien har det stänkt upp i ansiktet så jag har små prickar av smothie lite här var. Åhhh så samlad och snygg jag var då.

Och ser ni jag skelar tydligen och när fick jag små bekymmersrynkor mellan ögonbrynen, det här är inte okej! Jag är ju i 20 någonting åldern och då har man inte rynkor.

Kommentera

