Vi har det bra


Vi har det bra jag och mopsen. Stökar lite i lägenheten och småpratar lite. Disk- och tvättmaskinen surrar behagligt och jag har satt på en kanna med te med riven ingefära och honung i.

20130322-113345.jpg
Just nu ligger hon och smålurar i hallen. Varje gång jag slamrar i köket vilket jag tydligen gör alldeles för ofta höjer hon på ögonbrynen och ger mig en förebrående blick som säger att jag ska dämpa mig.
Och titta vilken fin tekanna jag ehhh vi har fått av ”svärmor” från Iittala såklart. Och titta Lina så fint roboten hänger på kanten!

20130322-114019.jpg

20130322-114059.jpg

Kommentera

