Slut


20130323-145841.jpg
Den är slut, mitt Barbie-rosa nagellack är nu slut. Ganska ovanlig händelse för mig då jag ofta inte använder mina lack mer än 3-4ggr. Att min samling håller sig runt 60-70 lack beror mer på att jag ger bort lack än att jag tar slut på dem. Det här innebär nu att utöver min jakt på det perfekta turkosa lacket kan jag nu lägga till jakten på det perfekta rosa lacket. Oj så hemskt, jag är verkligen jätteledsen att jag måste köpa flera nya rosa lack. Stackars stackars mig.

Kommentera

