Godmorgon!


Klockan är kvart över 8 på morgonen. Jag är nyduschad, påklädd och mätt efter frukost. Jag har dessutom suttit och fyllt i ”papper” på F-kassans hemsida för att kunna få ersättning. Normalt brukar jag ligga i sängen och fundera på om jag ska stiga upp så här dags, men idag är det barnmorskan kl 10 och jag ska möta upp Giraffen kl 09.30 inne i stan så det var bara att stiga upp vid 7 för att hinna med allt.
Känns lite skönt faktiskt att vara uppe ordentligt man blir lite förslappad av att gå hemma och drälla, kolla på serier hela dagarna.

Kommentera

