Cravings


Jag och troligen alla andra gravida har fått frågan från de flesta om jag har några gravidcravings. Nja inte direkt.
Räknas Ramlösa?

20130402-160742.jpg
Det är så gott med det kalla bubbliga friska vattnet. I slutet av graviditeten är man törstig hela tiden och jag har dessutom en äcklig smak i munnen och då känns det bättre att dricka Ramlösa.
Lika så svenska äpplen, mest för att hjälpa till med illamåendet och smaken i munnen. Den friska smaken av Ingrid-Marie har hjälpt mig hålla mitt illamående i schack. Så cravings nja det är inget sug eller måste som jag kan skicka ut Giraffen mitt i natten för, men det är favoriter som har räddat mig under min graviditet.

Kommentera

