Så trött på sig själv


Vem förstör sitt efterlängtade besök från lillebror genom att bli helt hormonkleggig och börjar gråta hysteriskt? Blir helt konstig när hon förlorar i monopol och helt plötsligt reagerar inte alls som hon brukar. Blir rasande helt okontrollerat och sen bara gråter och säger jag vill inte vara gravid mera? Jag orkar inte mer, jag vill ha ut barnet nu.
Så jäkla lyckat verkligen! Skäms över mig själv och hur jag inte kan kontrollera mig, mitt humör och känslor alls just nu.

Kommentera

