Lördagen


Tvätten är vikt, lägenheten dammsugad och jag och Giraffen sätter oss ned och tar en kopp kaffe. Jag plockar fram reprisen av senaste melodikrysset och ganska fort har Giraffen tröttnat satt sig vid datorn för att göra roligare saker.
Krysset gick väldigt bra första delen och innan jag ens hört frågan på krysset ser jag att mina husgudar har förärats med en plats i kryssplanen.
Lina som delar min entusiasm för gruppen i alla fall delvis var jag givetvis tvungen att meddela om min upptäckt!

20130413-134746.jpg

20130413-134759.jpg

Kommentera

