Svar på allt


Igår var det beräknade förlossningsdatumet, men ingen bebis. Inte ens i närheten av en förlossning känns det som i kroppen.
Det finns ju appar för allt till sin telefon och som gravid finns det ju en uppsjö att välja på som du kan följa din graviditet vecka för vecka, dag för dag.
Igår stod det i en sv mina appar att 100% av min graviditet var nu fullbordad. 100% alltså jag är klar. Hela gårdagen funderade jag på hur blir det imorgon om jag är 100% idag vad är jag då imorgon kan jag bli mer klar än klar? Men jodå det kan man

20130415-073014.jpg
Jag är numera 100,4%! Märkligt det där jag har nu gjort 100,4% av min graviditet, men bebis är 100,4% säker på att den inte är redo att komma ut. Troligen 1000% säker på att den inte ska ut. Det börjar bli dags att gissa vilket datum som bebisen tänker sig behaga komma. Vad tror ni? Har ni förslag på datum?

Kommentera

