Dvalan


Just nu är jag i dvala. Jag äter, sover, ser på film, gnäller om vetekuddar som ska värmas.
Jag är nämligen väldigt hungrig och trött och har rätt ont. Jag har i över ett dygn nu oregelbundna sammandragningar som är smärtfyllda, men inte tillräckligt intensiva för att åka till BB. Jag har bara ont med bitvis väldigt ont just nu. Jag trodde att man hade en värk och sen hade man inte ont mer. Fel! Man har difusa menssmärtor i ryggen hela tiden med intensiva smärtor på 30-45 sek för att sen försvinna, men ryggsmärtan avtar inte.

Kommentera

