Annan sak med kommunalt


En annan sak om man ska åka sl är att de har de låååååångsammaste hissar som finns i världen att man hinner inte med bussanknytningen som appen föreslår om man inte precis vet vilken av hållplatserna bussen går ifrån. Det hade varit önskvärt att om det stått i appen vilken hållplats bussen avgått från men icke! Först kolla på tavlan och sen springa till hållplatsen med barnvagnen. För att komma fram precis när bussen går och så måste du vänta ytterligare 15min innan du får åka hem.
Har jag sagt att jag hatar att färdas i Stockholm? Mitt älskade Malmö saknar dig så, vill kunna cykla genom staden på 30 minuter kunna bo vid gröna ytor och ändå bo 10 minuters gång från mitt i smeten utan behöva betala 15 miljoner för lägenheten. Skåningen längtar hem!

Kommentera

