Inget att berätta


20130522-170929.jpg
Det händer massor och ändå inget…
Vi sover, äter, skriker, myser, masserar, bajsar inte, bajsar massor, vaggar, vyssar och så börjar det om igen.
Härligt, underbart och påfrestande.
Finns varken mycket tid eller något att skriva om just nu. Inget som händer är så intressant för andra än vi i familjen.
Att gå runt med barnvagn till BVC och alla turer med koliken går inte att skriva humoristiskt eller dramatiskt.
Så det kommer vara rätt långt mellan inläggen här på bloggen, okej?
Men bebis är välmående och väger strax under 5kg och är 1 månad idag, hurra!
Bjussade i alla fall på en bild på mig och bebis som myser (noter även att jag har kläder på mig sällan jag har tröja på mig om jag inte är utanför lägenheten).

Kommentera

