Nytt försök


Vi gör ett nytt försök.

20130530-093929.jpg
Bebis sover i vagnen och jag sitter på Roslagsbanan in till stan. Inte mycket att göra på tåget så det vore ju toppen om jag fick läsa lite.
Mamma på bilden ser ju himla piff ut, men idag är hon inte ensam. Jag är också piff.

20130530-094450.jpg
okej så jag behöver jobba med ansiktsuttryck

Det är dags att besöka kära kollegorna på jobbet och spana in nya kontoret på söder. De flyttade ju i samma veva som jag födde barn så det ska bli lite spännande detta.

Kommentera

