Dålig stämning


20130623-091140.jpg
-Men alltså bebis nu har ju du dragit upp hela familjen ur sängen. Du har legat och jollrat en massa och inte visat någon tillstymmelse till vilja somna. Nu har pappa gjort frukost och vi ska precis sätta oss ned tillsammans och äta, ska du sova nu? Du känner inte att det blir lite dålig stämning här i familjen?
-Mmmm jag känner mig lite trött faktiskt. Jag har varit uppe i två timmar och underhållit, sånt tar på krafterna. Gå ni och ät frukost. Försök att dämpa er lite bara, tänk på att jag sover här inne i sovrummet. Jag behöver vila upp mig lite innan gästerna kommer.

Kommentera

