Melodikrysset v 25


Vart lite tidig till mitt besök på SÖS idag. Ca 1,5h förtidig då jag inte vågade lita på trafiken förra gången samma tid tog resan drygt 2h pga vägkaos. Idag hade pålitliga semestertrafiken kommit igång och den väl tilltagna tiden för resvägen behövdes således inte. Så vad gör man när man har lite tid att döda? Köpte mig en kopp kaffe och fralla och satte igång reprisen av melodikrysset i mobilen.
Det gick hyfsat fick bara ta liiite hjälp denna gång på två ord annars satte den.

20130624-100031.jpg
Nån gång ska väl kryssbrickan bli min. Eldeman ge mig den!

Kommentera

