Valde jag verkligen dessa lack?


Hurra jag har fått post! Det är var mina nagellack som kom. Lyckades på något sätt hålla mig från att slita upp paketet innan jag kom hem. Är jag vuxen nu?!
När jag kom hem gjorde jag som jag alltid gör och radade upp mina flaskor för att beundra deras färger ett slag.

20130704-200511.jpg
När jag plockade ut dem ur paketet visste jag inte riktigt vad jag hade och vänta då det är drygt en månad sen jag beställde lacken och jag har glömt bort vad jag hade beställt. Minns att det var ett jellylack (rosa), någon pastell och ett behandlingslack för att ta bort nagelbandsrester. När jag plockade ut en efter en blev jag väldigt förvånad. Har jag beställt ett svart lack med glitter i?! Varför har jag gjort det!! Lacket är visserligen urtjusigt, men så här mitt i sommaren passar det verkligen inte in på mitt humör. Jag vill ha mjuka pasteller och knalliga neoner på mina naglar.

20130704-201219.jpg
Inte mörka murriga färger, det hör hösten till som ändå kommer i en rasande fart.
Hur fasen tänkte jag när jag valde det svarta lacket. För mig är det obegripligt. Nåja lacket är snyggt hur som helst och glittret är prismatiskt som glimrar i rengbågens alla färger i solljuset. Påminner om Isadoras lack Black Galaxy (som jag gav bort till lillasyster eftersom jag inte trivdes i lacket, och nu köper jag ett snarlikt!!) som kom för två jular sedan fast innehåller mer glitter.

Kommentera

