Nyhetsmorgon


20130910-085235.jpg
Sitter och tittar på Go morgon Sverige med Baby Burrito. Det är en intervju med skådespelarna till Monica Z. Den har tydligen premiär på fredag. På FREDAG?! Det har varit så mycket reklam och intervjuer kring filmen i säkert en månad att jag trodde filmen haft premiär för länge sedan. För mig känns det som att filmen haft premiär, fått lysande recensioner (partiska såklart Monica är ju hela Sveriges älskling), vunnit minst två guldbaggar (för bästa kvinnliga huvudroll bla) och gått till DVD. Filmen är så överexponerad att jag känner som om jag sett den redan. Jag är inte
det minsta sugen att sätta mig i biomörkeret och se på Monica Z och samma gäller för Burrito vi äter gröt istället.

20130910-090056.jpg

Kommentera

