Mitt liv


20131016-205941.jpg
Så här ser mitt liv ut nu.

20131016-210336.jpg
En busunge som hela tiden river och sliter i allt. Självfallet är alla sladdar, böcker och annat som man inte vill Burrito ska leka med mycket mer intressant än alla leksaker vi har.

20131016-210853.jpg
Tur att Burrito ler så härligt när det hittas på bus annars hade Burrito varit såld på blocket för länge sedan.

En annan som är rysligt nära att bli toffla här hemma är Bowie.

20131016-211122.jpg
Jag höll på att träna henne på stora gräsallmänningen på kvällen, vi övade på inkallning. Vi kan väl säga att vi behöver öva mera för mitt i drog hon iväg och började jaga en cykel.

One thought on “Mitt liv

Kommentera

