På tal om mänskliga behov


Idag var en jobbdag för mig vilket innebär njutning på hög nivå. Jag får göra saker som äta lunch, gå på toaletten och tänka ifred, lyx! Idag stördes min lyx av en mindre angenäm sak, tre av tre möjliga tillfällen idag när jag skulle ta min minipaus och njuta av ett stressfritt toalettbesök klev jag in på en nybajsad toalett. Inte bara det att det stank död där inne det var fina färska spår i toan också. Vid varje tillfälle valde jag olika toaletter inne på kontoret, men vad hjälpte det likt förbannat har någon varit inne och förpestat toaletten. Det blev ingen lyx idag, det blev bara ett jäkla irrande efter en ren toalett.

Kommentera

