Handla outfits


Idag var jag och Burrito Bebis på äventyr. Vi åkte Roslagsbanan och tunnelbanan till Telefonplan för att shoppa. Klädesmärket Lipfish och leksaker från Bombadil hade utförsäljning. Det var trångt, varmt och fullt med folk, men några fynd fick vi till. Vet inte hur det gick till för jag tyckte att vi inte köpte så mycket, men vips hade jag gjort av med 600kr. Då blev det två jumpsuits, en långärmad tröja, en t-shirt och så lite julklappar i form att små söta tygkakor och bullar. Säkert superenkelt att göra själv men jag är dessvärre inte praktiskt begåvad att jag får köpa sånt.

20131126-180952.jpg
Burrito visar upp nya jumpsuiten, men vill hellre kolla på tv än posera för mig.

Nu är vi båda helt slut efter detta äventyret. Så det blir att ligga på sofflocket resten av kvällen.

Kommentera

