Hur man skrämmer bort folk


Pratade med en annan mamma på babysimmet i veckan. Pratade om sömnvanor och hur Burrito inte sover just nu. Försökte förklara på ett målande vis hur jag inte är sugen på en baby till och hur jobbigt det är med sömnbrist.
Och sa något i stil med att jag har lust att slita ut min livmoder och hänga mig med den. Jag tyckte att jag var lite rolig på ett brutalt vis, hon såg helt förskräckt ut och verkade inte uppskatta min sjuka mörka humor.
Tror inte vi kommer gå och fika någon snart….

One thought on “Hur man skrämmer bort folk

Kommentera

