Lunga kvällen framför Mellon


Baby Burrito var ovanligt trött idag och visade tydliga tecken på att vilja sova redan vid 18 ikväll. Fint, trött bebis = lugn och ro med tven framför Mellon. Så ut med barnvagnen och rasta hunden vid 19 så sover bebis sen. När mellon börjar 20.00 ligger bebis och skriker i sin säng. Super! Under e. Hel timme skriker bebis dör full hals och vill absolut inte sova fast man är trött. Så istället för att sitta och titta och på mello i lugn och ro och tycka att Sanna har tantiga kläder (alltid) och att de sjunger surt (alltid minst ett bidrag) går jag in till sovrummet var femte minut för att trösta och natta. Efter en timme ger jag upp då det är stört omöjligt och jag inbillar mig att bebis skriker mamma och klart jag inte kan neka då. Sista halvtimmen av Mellon spenderar jag och Burrito tillsammans. Jag i soffan och Burrito på golvet bankandes med träklossar i parketten. När mellon är över är Burrito slut som artist och somnar omedelbart på första försöket. Hahaha så klart mamman vs Burrito 0-1

Kommentera

