Till mig själv!


20140310-152212.jpg
Efter Burrito kom har jag bortprioriterat mig själv i många avseenden. Bortsett från något nagellack har jag knappt köpt något till mig själv, och min garderob behöver en uppdatering. Mina kläder innan jag blev gravid är i många fall fortfarande en aning försmå, men bara en aning att jag fortfarande inte gett upp hoppet på att kunna bära dem en dag, och gravidkläderna är hopplöst förstora. Glädjen att köpa nytt har liksom inte infallit sig och det är mycket roligare att lägga pengarna på söta bebissaker, men idag spontanköpte jag denna kappa. Något nytt och snyggt att ha på sig när jag börjar jobba nu i april. 2014 ska bli mitt år, jag älskar att vara Burritos mamma över allt annat, men jag har tappat bort mig själv lite bland blöjorna och barnmaten. Att komma iväg och träna några gånger i veckan är en bra start och att klä mig i annat i fläckiga mjukiskläder är ytterligare ett steg. Med denna kappa väljer jag att prioritera mig, kanske ska jag boka in en klippning när jag ändå är i farten.

Kommentera

