Mitt liv…


Jag använder mig gärna av måttstockar mitt liv för att jämföra saker. Just nu är jag väldigt trött på det inre och fokuserar mycket på yta. Det beror nog på att det är lite rörigt inne i mig just nu. Ska börja arbeta igen om drygt 2 veckor bland annat…
Ett ypperligt sätt att jämföra yta är hur Sofi Fahrman är mitt liv.

20140314-100716.jpg
Jävligt o Fahrmanskt skulle man kunna säga. Både i lägenheten som är full med lådor och ett fint lager av hundhår på hela golvet (ja jag städar, dammsugar typ varje dag men hunden tappar vinterpälsen just nu) och min egen yta (missklädande mjukiskläder all the way).

20140314-101122.jpg
Inte ens en selfie får jag till, för då sätter sig hunden och kissar i bilden.
Hepp!

Kommentera

