Godmorgon!


Eftersom jag ska iväg och ta cellprov (huuuu) idag behöver jag inte vara inne i stan före 8, jag som vanligtvis är på Mariatorget 07.20. Jag tyckte jag steg upp senare än vanligt (en kvart) och då låg jag och väntade på att klockan skulle ringa. Jag har gjort mig i ordning, gått ut med hunden. Jag har dessutom utöver min vanliga morgonrutiner kokat mig en kopp kaffe till min termosmugg och sminkat mig (normal sett gör jag det på bussen). Nu har jag en halvtimme kvar innan min buss går, vad gör jag nu då?!

20140416-065355.jpg

Värsta är ju att man kommer behöva slåss på tunnelbanan så här dags avskyr och trängas på tuben.

Kommentera

