Typ livet


Påskhelgen påbörjades storstilat med träning och ett glas rosé på skärtorsdagen. Här skulle det njutas av långledigheten, men mitt glas fick avnjutas till tonerna av mycket gnällig bebis.

20140420-140743.jpg
Visade sig snart att det var inte vanligt gnäll, Baby Burrito hade feber. Både Burrito och Giraffen insjuknar i värsta förkylningen. Alla helgen planer kullkastas och istället för mys Giraffens familj fick vi stanna hemma. Helgen har inte varit utan äventyr vi har hunnit med en sväng till apoteket, och Danderyds sjukhus.

20140420-141840.jpg

Även passat på att spraymåla lite prylar medan Burrito sovit.

20140420-142006.jpg

20140420-142012.jpg

20140420-142021.jpg

Även gjort rent golvet i vardagsrummet eftersom Burrito kladdat bajskluttar över hela golvet.

20140420-142135.jpg
Och vi har en dag kvar av ledigheten, undrar vad den har med sig? Burrito spyr över mig?

Och ja just det, lagom till PMS-finnarna lagt sig får jag mensvärken from hell. Tror mina livmoder håller på att klösa sig ut ur min kropp.

Kommentera

