Första dagen


Första dagen på julledigheten.
Jag går runt i mjukiskläder och vägrar borsta och tvätta håret.

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/c98/10971260/files/2014/12/img_7323.jpg

Annars? Efter en rolig men väldigt hektiskt höst med jobb dygnet runt typ (jobbade jag inte så drömde jag om jobb eller tänkte på jobbet) har det blivit en helvetiskt massa kaffe och jag börjar mitt ”mission” att trappa ned kaffedrickat från 5-6 koppar kaffe om dagen till 1-2 koppar.

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/c98/10971260/files/2014/12/img_7324.jpg

Tur jag har gigantiska koppar hemma.

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/c98/10971260/files/2014/12/img_7322.jpg
Burrito leker med lera.

Nu ska jag äta jättemånga mandariner och bli fisig.

Kommentera

